שירותי איתור נזילות במצלמה טרמית בחינם 2022!

Wiki Article

קרא עוד » פתרונות אחסון מחסנים עוזרים לחברות לאחסן ביעילות את מוצריהן.

לרוב כאשר הנזילה מתגלה באמצעות צילום תרמי, מדובר על “צבעים קרים” כשאר הגוונים הם סגול או כחול. אינסטלטור מקצועי ואמין, יקרא את התוצאות ויוכל להציע את הפתרון האולטימטיבי, רק לאחר שיקרא את התוצאות. שימוש בציוד תרמי יאפשר לכם לוותר על שבירה מיותרת של קירות או מרצפות. הימנעות מלכלוך אבק והוצאות כבדות של שיפוץ, הוא היתרון הבולט ביותר בשימוש עם ציוד משוכלל זה.

מכשיר אקוסטי לאיתור רטיבות הוא מכשיר שעובד כמו סטטוסקופ של רופא. המכשיר האוקסטי פועל על ידי חיישנים המזהים גלי קול. המכשיר מכיל מיקרופונים רגישים שמוצמדים לאיזור הצנרת, מבעד לקיר, או הרצפה. איש המקצוע למעשה מתחבר לאוזניות מיוחדות ובעזרת המכשיר האקוסטי מחפש קולות טפטוף בעוצמות שונות לאורך צנרת המים.

המצלמה עוזרת לנו על פי אותם שינויים להבין את המקור המדויק של הנזילה. בפועל, השינויים הללו נראים באמצעות צבעים המשתנים בהתאם לאזור אותו אנו סורקים באמצעות המצלמה.

אך בכדי לתקן את הנזילה, יהיה צורך לאתר את המקור שלה. איתור נזילות במצלמה טרמית זוהי הדרך היעילה ביותר לבצע את הפעולה, לבצע את הפעולה באופן האידיאלי ביותר.

בעיה נוספת קשורה במבנים ישנים. כאשר עלינו לאתר את הרטיבות או את הנזילה בבניין או בית ישנים, כך הסיכוי שהצנרת בלויה ולקויה עולה בצורה ניכרת.

לכן איתור התקלות באמצעות מצלמה טרמית, הפך פופולארי ויעיל.

בדרך כלל, כניסה לאתר חברות יהיו מקצועיות יותר לעומת אנשים פרטיים. לחברות יש גב כלכלי אמיד יותר מאשר לאדם פרטי.

כאשר מדובר על בעיה במערכת הביוב, מומלץ להקדים ולהזמין אינסטלטור שיבדוק באמצעות צילום תרמי. ראשית, ישנו ציוד תרמי שונה ולכן, חברת אינסטלציה וותיקה, היא היחידה שיכולה להחזיק בציוד זה. צילום זה, מומלץ גם כאשר אתם מעוניינים לערוך שיפוץ בבית ועליכם לדעת מה המצב של הצנרת, היות וזה לא יהיה אחראי להוציא סכומי כסף גבוהים על אריחי קרמיקה וריצוף, עבודה וכל מה שמסביב, כאשר הצנרת סדוקה, מה שיעלה כפול ומכופל, בכדי לפרק את הכול ולשפץ מחדש.

כאשר מדובר על צילום של מערכת ביוב כמו צילום תרמי, המצלמה תהיה שונה מזו שמשתמשים בה באיתור צנרת בקירות הנמצאים בתוך הבית או הדירה. מדובר על מצלמה בעלת סיב אופטי, אשר חודרת לתוך מערכת הביוב ומחוברת למסך של מחשב נייד, כאשר בעל מקצוע נוסף, יושב מול המסך ועוקב אחר זיהוי הבעיה במערכת הביוב.

דרכים לפתרון מהיר – אנשי המקצוע כמו גם אינסטלטורים וקבלני שיפוצים יכולים למצוא באמצעות המצלמה פתרון מהיר לכל מקור נזילה, תוך תיקון יעיל ונכון יותר.

סרקו את החדר בכך שתתחילו לעבוד על כל קיר בנפרד, וסיימו על ידי סריקת התקרה. שימו לב במיוחד לאזורים שמתחת לחלונות וחדרי האמבטיה.

ניסיון בתחום- טרם בחירת בעל המקצוע, בדקו כמה שנות ניסיון יש לו בתחום האינסטלציה.

חברת נו פלו הינה חברה אמריקאית בפריסה עולמית המתמחה במתן שרותי אינסטלציה שונים: שיקום, תיקון וחידוש התשתיות הפנימיות של מערכות צנרת מים וביוב בטכנולוגיות ירוקות חדשניות.

Report this wiki page